مسابقات قرآن دانشجویان شاهد در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3771457
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

مسابقات قرآن دانشجویان شاهد در تبریز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز‌ از برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشجویان شاهد و ایثارگر در دو بخش کتبی و شفاهی خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآن ‌دانشجویان شاهد در داشگاه آزاد اسلامی تبریز

حبیب‌الله آخوندی، مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از آغاز ثبت‌نام دومین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشجویان شاهد و ایثارگر در دو بخش کتبی و شفاهی خبر داد و گفت: مسابقات قرآنی دانشجویان شاهد و ایثارگر از جمله برنامه‌هایی است که در ترویج و گسترش آموزه‌های دینی و قرآنی در دانشگاه‌ها، نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، اظهار کرد: آزمون کتبی 28 آذرماه جاری از کتاب تفسیر سوره لقمان استاد قرائتی و آزمون شفاهی در رشته‌های قرائت به روش تحقیق و ترتیل، حفظ ۵ جزء و حفظ ۱۰ جزء از قرآن‌کریم در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

آخوندی، فراهم‌کردن زمینه‌های دینی و معنوی به‌منظور انس بیشتر دانشجویان با کلام وحی و مفاهیم تعالی بخش آن از رسالت‌های امور شاهد و ایثارگران دانشگاه بوده و همین امر بر اهمیت برگزاری این مسابقات می‌افزاید.

مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، نشر فضای معنوی قرآن و عترت و سیره ائمه‌اطهار(ع) همواره مورد اهتمام و تأکید مدیریت دانشگاه بوده و امور شاهد و ایثارگران نیز در راستای اعتلای فرهنگ غنی قرآنی و آشنایی با آیین زندگانی امامان معصوم(ع) بین فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و یادگاران این عزیزان، مصمم به برگزاری دومین دوره مسابقات قرآنی به‌صورت سراسری است.

انتهای پیام

captcha