آغاز هشتمین مرحله پویش «آینه و شمعدون» در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3771495
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

آغاز هشتمین مرحله پویش «آینه و شمعدون» در سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی - دبیر ستاد مردمی «آینه و شمعدون» سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین مرحله تهیه و توزیع جهیزیه مشارکتی عروس و داماد‌ها از امروز، ۲۰ آذرماه در سطح استان آغاز می‌شود.

آغاز هشتمین مرحله پویش «آینه و شمعدون» در سیستان‌وبلوچستان

میثم کرامتی، دبیر ستاد مردمی «آینه و شمعدون» سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: هشتمین مرحله تهیه و توزیع جهیزیه مشارکتی عروس و دامادها از امروز، 20 آذرماه در سطح استان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه پویش «آینه و شمعدون» طرحی مردمی برای کمک به نوعروسان و دختران دم بخت است، افزود: این طرح در سطح استان با همکاری و مشارکت خیّران در حال برگزاری است.
دبیر ستاد مردمی «آینه و شمعدون» استان بیان کرد: این ستاد فعالیت خود را در استان از دو سال قبل آغاز کرد و تاکنون طی 7 مرحله موفق شده تا با کمک خیّران مقدمات ازدواج آسان جوانان در سرتاسر استان را فراهم کند.
وی ادامه داد: از زمان آغاز این طرح در سیستان و بلوچستان تا به امروز یک‌هزار و 266 زوج از این جهیزیه بهره‌مند شده و راهی خانه بخت شده‌اند.
کرامتی با اشاره به اینکه خانواده‌هایی که دارای فرزندان دم بخت هستند تا تاریخ 10 دی‌ماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: افرادی که قصد دارند در این طرح ثبت نام کنند می‌توانند به دفتر این ستاد واقع در تقاطع خیابان امیرالمومنین(ع) و مصطفی خمینی زاهدان مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha