تجهیز کتابخانه‌های شبستانی رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی است
کد خبر: 3771517
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

تجهیز کتابخانه‌های شبستانی رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

گروه فرهنگی - کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ۲۵ کتابخانه در شبستان مساجد شهرستان‌های هرمزگان در حال فعالیت است، گفت: تجهیز کتابخانه‌های شبستانی رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

تجهیز کتابخانه‌های شبستانی رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

محمد شریف‌پور، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی رودان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و پاسخ به نیاز فعالان مساجد به کتاب، ۲۵ کتابخانه در شبستان مساجد شهرستان راه‌اندازی شده و در حال فعالیت است.
وی افزود: تجهیز و تقویت کتابخانه‌های شبستانی مساجد در شهرستان و افزایش سرانه مطالعه در شهر‌ها و روستا‌ها با جدیت پیگیری می‌شود که انتظار داریم به نتیجه مطلوب برسیم.
شریف پور اظهار کرد: کتابخانه‌های شبستانی شهرستان در کنار کتابخانه‌های عمومی مساجد قرار گرفته است که علاقه‌مندان می‌توانند از کتاب‌های مذهبی و اسلامی این کتابخانه‌ها استفاده کنند.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی رودان به اهمیت گسترش کتب اسلامی در مساجد اشاره کرد و افزود: کتاب نقش مهمی در غنی‌سازی اوقات فراغت دارد و تجهیز کتابخانه‌های شبستانی رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی اضافه کرد: کتاب گویاترین و بهترین همنشین آدمی است و اداره تبلیغات اسلامی با تجهیز کتابخانه‌های شبستانی و نمایشگاه‌های کتاب در این عرصه این مسئولیت را که تغذیه فکری جوانان این مرز و بوم است بر عهده دارد.
انتهای پیام

captcha