آمریکا رو به افول است/ هراسی از ‌تهدیدها نداریم
کد خبر: 3771523
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

آمریکا رو به افول است/ هراسی از ‌تهدیدها نداریم

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان ‌اینکه بسیاری از کشورها در حال الگو گرفتن از انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز اقتدار و هیمنه آمریکا به مراتب ضعیف‌تر از آمریکای چهار دهه قبل است و این هیمنه روی به افول و زوال است.

آمریکا رو به افول است/ از تهدیدها و فشارها و سختی‌ها نهراسیم

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه صبح امروز، 20 آذرماه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره شهدای قزوین و خراسان جنوبی فرمودند جلسات بزرگداشت شهیدان همان ادامه حرکت جهادی و شهادت است همانطور که حضرت زینب(س) ادامه‌دهنده راه شهدا بودند؛ اینگونه جلسات ادامه‌دهنده راه شهدا است. 

وی با بیان اینکه همواره به یاد شهدا و استفاده از فیض و برکت و عنایت همه شهیدان به‌ویژه شهیدان مخلص این دیار که هم در انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه‌های امنیت وغیره ‌جان خودشان را تقدیم کردند، نیاز داریم، افزود: تقدیم‌ کردن 2 هزار شهید و بیش از 4 هزار جانباز از سوی استانی که جمعیتی زیر یک میلیون نفر دارد، نسبت بسیار زیادی بوده که نشان‌دهنده بارز ایمان و ولایت‌مداری مردم شهیدپرور استان خراسان جنوبی است.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه به برکت خون شهدا این معنا و این معرفت و ایمان و اصالت هر روز عمق بیشتری بگیرد و استان شما نخستین استان در ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی است و ان‌شاءالله همیشه همین مقام اول را حفظ کند، گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی در مهرماه استان خراسان‌ جنوبی دارای مقام اول در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایت، راه مقاومت و ایستادگی و پشتیبانی نظام و اهداف والای انقلاب اسلامی است.

سرلشگر جعفری اظهار کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتی دیگر فرمودند «شهدا تا زنده هستند با تن خود از اسلام دفاع می‌کنند و وقتی به شهادت رسیدند با جان خود بشارت به مسلمانان می‌دهند و شهدا زنده هستند و با مردم حرف می‌زنند و باید صدای شهدا را بشنویم و این صدای شهدا روی دل‌های مومنان اثر می‌گذارد».

وی با بیان اینکه نباید از تهدیدها و فشارها و سختی‌ها بهراسیم و مقابل دشمنان استقامت و مقاومت کنیم و هیچ اندوهی به دل خود راه ندهیم، ادامه داد: متأسفانه برخی از مسئولان در کشور گوش آن‌ها سنگین است و پیام‌های رهبری را نمی‌شنوند، چرا که اگر این پیام‌ها شنیده شود دیگر گرایش به غرب و شرق، دشمن و کفر و اروپا و آمریکا رخت برخواهد بست.

وی با اشاره به اینکه امروز آنچه در جامعه ایران اسلامی موج می‌زند «حیات معنوی» است، افزود: حیات معنوی به‌معنای روحیه، احساس هویت، هدف‌داری حرکت به سمت آرمان‌ها و عدم توقف و امید به آینده است. حیات معنوی به‌معنای خسته‌ نشدن از سختی‌ها و مقاومت و ایستادگی و ادامه دادن این راه الهی است که امروز شاهدیم در ایران اسلامی موج می‌زند. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در جهان امروز پرچم‌دار این راه الهی است و بسیاری از کشورها در حال الگو گرفتن از انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز اقتدار و هیمنه آمریکا به مراتب ضعیف‌تر از آمریکای چهار دهه قبل است و این هیمنه روی به افول و زوال است.

وی بیان کرد: دشمنان نیز به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی اعتراف می‌کند و به اعتراف رسانه‌های استکبار جهانی تمام آرزوهای ترامپ دست‌نیافتنی است و حتی ایران ممکن است از آن‌ها انتقام بگیرد و این خواسته‌های ترامپ قابل تحقق نیست و چیزی در تاریخ وجود ندارد که نشان دهد ایران در مقابل آمریکا تسلیم شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حتی روزنامه‌های آمریکایی نوشتند که حیطه خروج آمریکا از برجام برای اینکه ایران را پای میز مذاکره برگرداند یک توهم است.

سرلشگر جعفری اظهار کرد: آمریکایی‌ها جنگ هشت ساله را به ایران اسلامی تحمیل کردند تا پیام انقلاب به جهان صادر نشود اما همین جنگ سبب شد این پیام انقلاب صادر شود و امروز مقاومت مردم غزه، فلسطین، عراق، یمن و سوریه در برابر جنایت‌های دشمنان را مدیون ایستادگی دلاورمردان ایران است.

وی بیان کرد: دشمنان ناامنی‌های بسیاری در ایران ایجاد کردند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند هر چند آن‌ها جرأت نمی‌کنند موضوع ساقط شدن انقلاب را مطرح کنند و آن‌ها آرزوی ساقط شدن انقلاب را به گور می‌برند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در توسعه ناامنی در کشور برنامه‌ریزی زیادی کردند اما ملت ولایتمدار، هوشیار و دینداری ایران اسلامی اجازه این ناامنی را ندادند چراکه ایمان و معنویت این ملت با خون شهدا آبیاری شده است.

وی بیان کرد: این یاری دین خدا توسط ملت ایران رمز پیروزی‌ها و موفقیت‌های ما و شکست‌های پی در پی دشمنان است و با یاری دین خدا توانستیم این پیروزی‌ها را به دست بیاوریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: خراسان جنوبی نخستین استان در ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی است و بیشترین حمایت و پشتیبانی از انقلاب مربوط به این استان است و باید این افتخارات را همیشه حفظ کنیم.

انتهای پیام

captcha