برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در دیواندره
کد خبر: 3771557
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در دیواندره

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در سطح این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در دیواندره

حجت‌الاسلام حسین ورمقانی، ریئس اداره تبلیغات اسلامی دیواندره کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‎های اجتماعی در سطح مدارس شهرستان در ماه‌های مهر و آبان گذشته خبر داد.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره با توجه به مشکلات زیادی که در جامعه وجود دارد و جوانان و نوجوانان را درگیر خود کرده اقدام به برگزاری ۲۰ کارگاه های آموزشی کرده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره بهترین راه برای مقابله با آسیب های اجتماعی را آموزش و توانمندسازی در دو سطح دانش آموزان و والدین ذکر کردند.
وی همچنین با اشاره به طرح ها و برنامه هایی که در حوزه پیشگیری در مدارس اجرا شده بیان داشتند: برای حصول نتیجه مطلوب در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند عزم و مشارکت جدی همه آحاد جامعه هستیم آسیب های اجتماعی یکی از مسائل مهم جامعه را تشکیل می دهد که آموزش مهمترین نقش را در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی به‌ویژه در گروه سنی نوجوانی و جوانی دارد.
حجت‌الاسلام ورمقانی یادآور شد: این کارگاه ها با عنوان پیشگیری از اعتیاد، تاب‌آوری، صیانت از سرمایه های اجتماعی، شناخت رفتارهای پرخطر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان و خانواده‌ها درمدارس این شهرستان دایرشده است.
انتهای پیام

captcha