ایجاد اختلافات قومی و مذهبی؛ ابزار اصلی دشمن در تضعیف انقلاب اسلامی
کد خبر: 3771593
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

ایجاد اختلافات قومی و مذهبی؛ ابزار اصلی دشمن در تضعیف انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی- مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان با اشاره به حادثه تروریستی چابهار افزود: هدف اصلی این اقدامات متزلزل کردن نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران و ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها و مذاهب اسلامی بوده تا از این طریق بتواند اهداف خود را دنبال کند چراکه تفرقه‌افکنی را تنها راه نجات خود می‌داند.

اقدامات تروریستی دشمنان اتحاد و یکپارچگی را بین ملت ایران مستحکم تر خواهد کرد حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ عباس عربیان، مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سرویس‌های اطلاعاتی غرب و در رأس آن انگلیس از ابتدای شکل‌گیری انقلاب همواره درصدد بود تا با استفاده از اختلافات قومی و مذهبی بین ملت ایران اختلاف‌افکنی کند اما تاکنون این اقدامات کور دشمنان بی‌نتیجه مانده است.
وی با اشاره به حادثه تروریستی چابهار افزود: هدف اصلی این اقدامات متزلزل کردن نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران و ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها و مذاهب اسلامی بوده تا از این طریق بتواند اهداف خود را دنبال کند چراکه تفرقه‌افکنی را تنها راه نجات خود می‌داند.
عربیان با اشاره به شکست دشمنان نظام در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: دشمن به دنبال شکست نظامی از انقلاب اسلامی و متحد شدن و مقاومت برادروارانه ملت ایران برابر آنان اقدام به پایه‌ریزی جنگ نرم علیه کشورمان کرد.
وی اعلام کرد: دشمن باید بداند که با این اقدامات کور هیچگاه نمی‌تواند بین مردم ایران اختلاف ایجاد کند و به اهداف خود برسد چراکه این اقدامات استحکام وحدت و یکپارچگی ملت ایران را بیشتر می‌کند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان بیان کرد: با توجه به حساسیت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مسئله و بیانات عالمانه ایشان در این زمینه و رصد کردن تمام اقدامات دشمنان همواره مانع ایجاد اختلافات قومی و مذهبی شده‌اند و این مسائل را به مردم گوشزد کرده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه با هوشیاری مردم اقدامات تروریستی دشمنان هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید، افزود: وظیفه مردم در مقابله با اقدامات دشمنان بصیرت و آگاه‌ بودن است و نگاه مردم باید این باشد که در یک بازده زمانی در سوریه و عراق دشمنان با راه‌اندازی داعش نشان دادند که نه به شیعه، نه سنی و نه اهل کتاب  رحم نمی‌کنند و همه را قربانی رسیدن به اهدافشان می‌کنند.
حجت‌الاسلام عربیان اعلام کرد: مردم در مقابل توطئه‌های تروریستی دشمنان باید جریانات را بشناسند و وقایع را رصد کنند و با جریان‌شناسی و بصیرت این ترورها را نافرجام بگذارند.
وی با اشاره به اقدامات دشمنان در آستانه چهل سالگی انقلاب اعلام کرد: فرضیه دشمن این است که اگر انقلاب از چهل سالگی بگذرد، ماندگار خواهد شد و ثبات آن بیشتر می‌شود و صهیونیست را از بین خواهد برد؛ لذا اتاق فکرهای متعددی برای جلوگیری از جشن چهل سالگی انقلاب تشکیل داده و برنامه‌ریزی‌های زیادی برای این امر کرده است.
مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان افزود: آشفتگی‌ها و بحران‌های اخیر اقتصادی کشور نیز در همین راستا بوده است و دشمن با این توطئه جدید خود می‌خواهد نظام را ناکارآمد نشان دهد اما به لطف الهی این توطئه دشمن نیز با تیزبینی ملت ایران موجب استحکام نظام خواهد شد.
انتهای پیام

captcha