توانمندی آمران به معروف و ناهیان از منکر افزایش پیدا کند/ کارکرد حُسن خلق در امر به معروف
کد خبر: 3771613
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

توانمندی آمران به معروف و ناهیان از منکر افزایش پیدا کند/ کارکرد حُسن خلق در امر به معروف

گروه اجتماعی ـ معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن در جنگ نرم، توجه به حوزه فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: امروزه مسئولیت افراد با توجه به استراتژی دشمن در حوزه جنگ نرم دوچندان است، بر این اساس، توانمندی آمران به معروف و ناهیان از منکر باید افزایش پیدا کند.

توانمندی آمران به معروف و ناهیان از منکر افزایش پیدا کند/کارکرد حُسن خلق در امر به معروف(آمـــاده)

به گزارش ایکنا از خوزستان، همایش منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر نیروی زمینی ارتش در خوزستان ظهر امروز سه‌شنبه، 20 آذرماه در تالار مهر لشکر 92 زرهی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در این همایش با اشاره به ویژگی‌های عبادالرحمن در آیات پایانی سوره فرقان در کلام و رفتار گفت: امر به معروف و نهی از منکر توفیقی است که از سوی خدا عنایت شده است؛ افراد آمر به معروف و ناهی از منکر وظایف سنگینی دارند و باید خود را به بندگی خدا مسلح کنند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران هندسه قدرت در دنیا تغییر کرده است، اظهار کرد: این پیروزی حساسیت ابرقدرت‌ها را به منطقه جنوب غرب آسیا بیشتر کرد. ایران اسلامی به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام در قدرت جهانی ایفای نقش می‌کند و یکی از مؤلفه‌های اصلی آن وجود مقام معظم رهبری است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به توطئه‌های دشمنان در مسیر انقلاب اسلامی گفت: دشمن در آغاز جنگ هشت ساله را بر کشور ما تحمیل کرد که به لطف الهی، همت مردان و هدایت‌های امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری پیروز بیرون آمدیم. دشمن پس از آن با تغییر تاکتیک، به صورت علنی به کمک کشورهای حوزه خلیج فارس وارد کار شدند.

امیر سرتیپ دوم سلمانی با تصریح به شبیخون فرهنگی دشمن در جنگ نرم، توجه به حوزه فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: امروزه مسئولیت افراد با توجه به استراتژی دشمن در حوزه جنگ نرم دوچندان است. بر این اساس، توانمندی آمران به معروف و ناهیان از منکر باید افزایش پیدا کند. دشمن به صورت شفاف وارد میدان شده و در فضای مجازی و همه عرصه‌های فرهنگی حرکت‌های از پیش تعیین شده دارد.

وی گفت: استقامت، شکیبایی، صبر، توکل به خدا، بصیرت و رازداری باید میان نیروهای آمر به معروف و ناهی از منکر باشد. آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در رازداری نهایت تعهد را داشته باشند و در این مسیر کارکرد حُسن خلق و زبان ملایم از شمشیر هم بیشتر است.

انتهای پیام

captcha