بصیرت و دشمن‌شناسی با توسل به قرآن میسر می‌شود
کد خبر: 3771620
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
امیردریادار خانزادی:

بصیرت و دشمن‌شناسی با توسل به قرآن میسر می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرمانده نداجا گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی مورد انتظار همه مسئولان از نسل انقلابی است و این جز با توسل به قرآن و آموزه‌های قرآنی و اهل‌بیت(ع) میسر نخواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، آیین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور این نیرو که روز گذشته، 19 آذرماه با حضور امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نداجا و حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش و دیگر فرماندهان این نیرو در مشهد مقدس برپا شد.
خانزادی به نقش و اهمیت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف و از جمله دریا اشاره کرد و ضمن تشکر از اهتمام و توجه کارکنان نداجا در فعالیت‌های قرآنی، اهمیت قرآن و آموزه‌های قرآنی را مورد تأکید قرار داد.
فرمانده نداجا با بیان اینکه نقطه اتصال و وحدت‌آفرین امت‌ها، اسلام است و هسته مرکزی اسلام، قرآن است، گفت: کارکنان نیروهای مسلح باید همانند سایر اقشار جامعه به این مهم توجه ویژه داشته باشند. بصیرت و دشمن‌شناسی مورد انتظار همه مسئولان از نسل انقلابی است و این جز با توسل به قرآن و آموزه‌های قرآنی و اهل‌بیت(ع) میسر نخواهد شد.
سپس حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، معاون فرهنگی و روابط عمومی نداجا به سخنرانی پرداخت و با ذکر حدیثی از امام رضا(ع) با این مضمون که «هر فردی که من را زیارت کند و آنچه خداوند بر او واجب کرده، انجام دهد، من و پدرانم شفیعان او هستیم»، اظهار کرد: امسال توفیق رفیق راهمان بود که در کنار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) این دوره از مسابقات را برگزار کنیم.
وی اظهار کرد: 102 نفر از مرحله مقدماتی این نیرو به مرحله سراسری راه پیدا کردند که از این تعداد 44 نفر حائز رتبه برتر شدند که به مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن آجا راه پیدا می‌کنند و در کنار دیگر منتخبان نیروهای زمینی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا طی دی‌ماه باهم به رقابت می‌پردازند.
حسن ختام این برنامه تجلیل از مقام‌آوران این دوره از مسابقات بود.
انتهای پیام

captcha