نمایشگاه «دستاورد‌های انقلاب» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3771646
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

نمایشگاه «دستاورد‌های انقلاب» در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

نمایشگاه «دستاورد‌های انقلاب» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، فرزاد قلندری، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل، امروز، ۲۰ آذرماه در جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل اظهار کرد: با هدف معرفی گوشه‌هایی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی در اردبیل نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب و نظام اسلامی در استان، همزمان با ایام دهه فجر امسال برپا می‌شود.
وی با تاکید بر مشارکت جدی و همه‌جانبه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در برنامه‌ریزی‌های مربوط به برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه باید به گونه‌ای برگزار شود که اقشار مختلف مردم به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران را بعد از پیروری انقلاب بسیار چشمگیر دانست و افزود: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا این دستاورد‌ها و برکات و ثمرات انقلاب به نحوی شایسته و مناسب به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم هر چه بیشتر پشتیبان انقلاب و دستاورد‌های آن باشند.
قلندری گفت: ضروری است تا روابط عمومی ادارات و نهاد‌های دولتی در زمینه ارائه اقدامات و عملکرد ادارات خود در دوران ۴۰ ساله بعد از پیروزی انقلاب برنامه‌ریزی لازم را داشته و این عملکرد را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به استان افزود: به منظور آگاهی بخشی به جامعه لازم است روابط عمومی‌ها با جلب همکاری و همفکری اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی مناسب از سفر برنامه‌ریزی و اهتمام لازم را داشته باشند.
انتهای پیام

captcha