ثبت‌نام ۸۶۳۰ ‌کردستانی در طرح ملی «تربیت حفاظ قرآنی»
کد خبر: 3771704
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

ثبت‌نام ۸۶۳۰ ‌کردستانی در طرح ملی «تربیت حفاظ قرآنی»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام هشت هزار و ۶۳۰ ‌کردستانی در طرح ملی تربیت حفاظ قرآنی طی سال جاری خبر داد.

ثبت‌نام 8630 نفر کردستانی در طرح ملی تربیت حفاظ قرآنی

جمشید محمدی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به استقبال مردم استان کردستان از طرح تربیت حفاظ قرآنی اظهار کرد: هشت هزارو 630 ‌کردستانی طی سال جاری در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: از این تعداد هزار و 645 نفر از بانه، هزار و 479 نفر از بیجار، 256 نفر از دهگلان، 313 نفر از سروآباد، هزار و 859 نفر از سقز، هزار و 137 نفر از سنندج، هزار و 503 نفر از قروه و 798 نفر از مریوان در این طرح ثبت‌نام کردند.
محمدی بیان کرد: در حال حاضر کلاس‌های تربیت حفظ قرآن کریم در سطح مساجد و بقاع متبرکه استان به مدت چند سال پیاپی برگزار می‌شود.
رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اعلام اینکه 279 نفر مربی طرح حفظ، اداره اوقاف و امور خیریه استان را مساعدت می‌کنند، اعلام کرد: 179 کلاس درس طرح تربیت حفظ قرآن در استان برگزار می‌شود.
وی سهمیه استان کردستان در طرح حفظ قرآن را 13 هزار و 400 نفر دانست و یادآور شد: این طرح در سه رشته حفظ موضوعی، مجازی و حضوری سور منتخب و حفظ برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha