لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مردمی برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب
کد خبر: 3771743
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مردمی برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: برای تقویت جبهه انقلاب از ظرفیت‌های عظیم مردمی و شبکه بزرگ تبلیغی استفاده شود.

لزوم بهره. گیری از ظرفیت مردمی و برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب

به گزارش ایکنا ازهرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ۲۱ آذرماه در نشست با مدیران و سرپرستان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها در سخنانی بر لزوم تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: در برهه کنونی که دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا حرکت و مسیر انقلاب را تغییر دهند و خدشه در بدنه کشور ایجاد کنند می‌بایست جهاد گونه دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مردم به‌ویژه جوانان تبیین شود و جبهه فرهنگی انقلاب را تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی برخوردار از شبکه بزرگ تبلیغی است، عنوان کرد: روحانیان با عناصر تبلیغی در اختیار و بهره‌مندی از ظرفیت‌های عظیم مردمی می‌توانند نقش ویژه‌ای را در این زمینه ایفاء کنند.
حجت‌الاسلام انصاری‌راد در ادامه سخنانش، نقش تعاملات فرهنگی و اجتماعی، بهره‌مندی از توان خیران، بهره‌وری در اجرای برنامه‌ها و هم‌افزایی با دستگاه‌های اداری را برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های سازمان مهم خواند و افزود: شهرستان‌های تابعه باید با توجه به کمبود اعتبارات در سال جاری بتوانند از حداقل امکانات حداکثر استفاده و بهره‌وری را داشته باشند.
وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم توجه به تقویت زیرساخت‌ها و ترویج برنامه‌های فرهنگی و بازدید‌های پیوسته از مراکز فرهنگی و قرآنی روستا‌های مناطق محروم گفت: اگرچه تا‌کنون فعالیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی انجام شده، اما کافی نیست و لازم است جهت تقویت زیرساخت‌ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha