راهیابی ۶۵ شعر و داستان به بخش داوری جشنواره ملی «سوره» در گیلان
کد خبر: 3771776
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

راهیابی ۶۵ شعر و داستان به بخش داوری جشنواره ملی «سوره» در گیلان

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی حوزه هنری استان گیلان با بیان اینکه یک هزار اثر از نویسندگان و شاعران جوان کشور به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی شعر و داستان «سوره» ارسال شده است، گفت: از این تعداد ۶۵ اثر به بخش داوری جشنواره راه پیدا کرد.

راهیابی 65 شعر و داستان به بخش داوری جشنواره ملی «سوره» در گیلان

محمد پرحلم، معاون فرهنگی حوزه هنری استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی شعر و داستان جوان «سوره» در گیلان، اظهار کرد: این جشنواره طی روزهای 20 و 21 آذرماه در دانشگاه گیلان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه یک هزار اثر از نویسندگان و شاعران جوان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، بیان کرد: از این تعداد 65 اثر به بخش داوری جشنواره راه پیدا کرد.

دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره ملی شعر و داستان «سوره» ادامه داد: قرار است در آئین اختتامیه که ساعت 18 امروز، 21 آذرماه در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان برگزار می شود، از صاحبان سه داستان کوتاه یا داستانک و چهار شعر تجلیل به عمل آید.

پرحلم بیان کرد: همچنین در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی شعر و داستان «سوره» از محمدحسین مهدوی متخلص به م.موید، شاعر برجسته گیلانی و مجید دانش آراسته، داستان نویس تقدیر شود.

وی از برگزاری کارگاه های داستان و شعر و همچنین شب شعر در حاشیه این جشنواره خبر داد و یادآور شد: روز نخست جشنواره در بخش های داستان کوتاه، شعر کلاسیک، شعر نو ، ترانه و سرود با موضوع آزاد برگزار شد و در روز دوم به بخش ویژه ادبی جوان «سوره» با ارائه آثاری در مدح پیامبر(ص) و وحدت پرداخته می شود.

انتهای پیام

captcha