اهدای ۹۰ تانکر آب از سوی مردم خراسان‌شمالی به سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3771788
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

اهدای ۹۰ تانکر آب از سوی مردم خراسان‌شمالی به سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ـ معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی گفت: در قالب طرح «نذر آب» با مشارکت خیران و مردم نیکوکار ۹۰ تانکر آب برای کمک به سیستان و بلوچستان خریداری شده است.

اهدای 90 تانکر آب از سوی مردم خراسان‌شمالی برای کمک به سیستان و بلوچستان

محمد رحمتی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: 90 تانکر با ظرفیت ۲۰۰ تا دوهزار لیتر آب به منظور اهداء به مردم سیستان و بلوچستان در قالب طرح نذر آب با کمک‌های مردمی و خیران استان خریداری شده است.
وی ادامه داد: ارزش ریالی این میزان آب اهدایی که امروزروانه سیستان و بلوچستان شد، بیش از 600 میلیون ریال برآورد شده است.
رحمتی خاطرنشان کرد: نیکوکاران استان در قالب نذر آب، 12 هزار و 500 بسته آب معدنی به مناطق محروم و کم آب استان سیستان و بلوچستان اهدا کردند که امروز به این خطه حمل شد.
وی یادآورشد: با توجه به وقوع خشکسالی در استان‌های جنوبی و شرقی کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان کمپین «نذر آب» توسط جمعیت هلال احمر راه‌اندازی شده است.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: با توجه به اینکه مردم این مناطق در بخش دارویی و تانکر نگهداری آب نیز با مشکل مواجه هستند از خیرین و نیکوکاران می‌خواهیم در این زمینه نیز ورود کنند.
رحمتی افزود: مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۶۶۶۶ همه بانک‌های عامل واریز کنند تا بتوانیم به محرومان استان‌های جنوبی کشور به‌ویژه سیستان و بلوچستان کمک کنیم.
انتهای پیام

captcha