ضرورت تعامل دستگاه‌های شهرستانی برای ترویج نماز/ عملکرد سلیقه‌ای نداشته باشیم
کد خبر: 3771792
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

ضرورت تعامل دستگاه‌های شهرستانی برای ترویج نماز/ عملکرد سلیقه‌ای نداشته باشیم

گروه اجتماعی - فرماندار ابهر با تأکید بر تعامل دستگاه‌های شهرستانی برای ترویج نماز گفت: نماز ریسمان الهی پیوند زمینیان با ملکوتیان است و پرچم‌‌دار حرکت انبیا و رفتار خالصانه همه مؤمنین و موحدین است.

نماز؛ ریسمان الهی پیوند زمینیان با ملکوتیانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی حیدری، فرماندار ابهر شامگاه سه‌شنبه، 20 آذر ماه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان ابهر با اشاره به اهمیت نماز در زندگی فردی و اجتماعی افراد، عنوان کرد: مدیران شهرستانی باید تعامل بیشتری در حوزه ترویج فرهنگ نماز داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم زمینه اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیش از پیش مهیا شود، تصریح کرد: نماز به عنوان پرچم‌‌دار حرکت انبیا و رفتار خالصانه همه مومنین و موحدین است و به مانند ریسمان الهی است که پیوند زمینیان را با ملکوتیان برقرار می‌کند.
فرماندار ابهر با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، ادامه داد: حق نداریم با عملکرد سلیقه‌ای خودمان بین مردم نارضایتی ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه باید با همدلی و همفکری در شهرستان کارهای مضاعف‌تری برای خدمت به مردم انجام شود، ادامه داد: 60 درصد وقت مسئولان را مسائل گذشته می‌گیرد.
در ادامه این جلسه نیز حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر، افزود: نماز یک ارتباط شخصی فرد با خداوند متعال است که با برگزاری آن به صورت جماعت می‌توان تفکرات فردی را به تفکرات جمعی تبدیل کرده و از آن بهره جست.
وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به جذب جوانان و نوجوانان به مساجد ادامه داد: هرچه مساجد زیباتر و تمیزتر بوده و برنامه‌های متنوع فرهنگی در آنها برگزار شود به همان اندازه جاذبه مساجد نیز برای مردم بیشترخواهد شد.
انتهای پیام
captcha