مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3771809
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی هستند

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه مساجد، خاستگاه انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: مساجد، همواره از زمان انقلاب تاکنون در اجرای برنامه‌های انقلاب اسلامی پیشقدم بوده‌اند.

مساجد، خاستگاه انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، صبح امروز، 21 آذر‌ماه‌ در جلسه کارگروه فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه اکنون مردم در مشکلات اقتصادی هستند، افزود: بهترین کاری که مسئولان نظام در این موقعیت می‌توانند انجام دهند، این است که دست در دست هم داده و همراه با مردم در راستای موازین انقلاب قدم بردارند.
وی ادامه داد: خداوند متعال نیز در قرآن کریم نیز بارها متذکر شده که باید سختی‌ها به یاد آورده شده و به آرامش پس از آن نیز توجه شود و در این راستا، تبلیغات چهره به چهره، بهترین راه اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و باید از اجرای برنامه‌های روتین پرهیز شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیگی با اشاره به اینکه باید برای مردم تبیین کنیم که اگر انقلاب بوقوع نمی‌پیوست چه اتفاقاتی رخ می‌داد و انقلاب چه تاثیراتی را داشته است، بیان کرد: خداوند متعال فرموده است که ما انسان‌ها را در سختی آفریدیم و باید مردم بدانند که اگر انقلاب اسلامی به وقوع نمی‌پیوست، اکنون با چه مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کردند.
وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد استان در راستای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب، برنامه هنر انقلاب اسلامی را در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار خواهند کرد، یادآور شد: اجرای سرود چهل‌هزار نفری کانون‌های مساجد در کل کشور و با رنگ پرچم مقدس ایران اسلامی نیز از جمله برنامه‌های اصلی کانون‌های مساجد سراسر کشور است.
مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای مسابقات قرآنی و برگزاری دوره‌های مختلف نیز از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در این ایام است، اظهار کرد: مساجد، خاستگاه انقلاب اسلامی هستند و همواره در اجرای برنامه‌های انقلاب اسلامی پیشقدم بوده‌اند.
انتهای پیام

captcha