به‌ رسم شهید؛ به رنگ انار
کد خبر: 3771827
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به‌ رسم شهید؛ به رنگ انار

گروه فرهنگی - در راستای تبیین سبک زندگی شهید «سیاهکالی» و در راستای حمایت و مصرف کالای ایرانی مسابقه‌ای با عنوان «به رنگ انار» برگزار می‌شود.

به‌رسم شهید، به رنگ انار/ مسابقه‌ای برای دارندگان کالای ایرانی

به گزارش ایکنا از قزوین، در راستای تبیین سبک زندگی شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی و در راستای حمایت و مصرف کالای ایرانی مسابقه‌ای با عنوان «به رنگ انار» برگزار می‌شود.
این مسابقه سی و هفتمین دوره از مسابقه کوچه‌باغ است که تلاش دارد هم‌وطنانمان را در سال «حمایت از کالای ایرانی» تشویق به استفاده از کالای ایرانی کرده و زمینه حمایت بیشتر از تولیدکنندگان کشورمان را فراهم کند.
در کتاب «یادت باشد» که روایت زندگی و سیره شهید حمید سیاهکالی مرادی از زبان همسرش است، آمده که این شهید بزرگوار به موضوع خرید کالای ایرانی و استفاده از آن اهمیت بسیاری می‌داد و همواره بر این موضوع تأکید داشته است. همسر شهید در این کتاب یادآور شده است که برای خرید لوازم منزل، تا جایی که امکانش فراهم بوده از کالاهای ایرانی خریداری می‌کردند.
علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه «به رنگ انار» می‌توانند تصاویر کالاهای ایرانی که در منزل، محل کار و یا محل تحصیل خود استفاده می‌کنند را برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کرده تا در کانال کتاب «یادت باشد» کانال‌های پیام‌رسان سروش، ایتا، تلگرام و اینستاگرام به آدرس «@yadat_bashad» منتشر شود.
شرکت‌کنندگان باید اسم خود و نام جنس کالا را روی کاغذی نوشته و به کالای ایرانی خود در منزل، محل کار یا تحصیل خود بچسبانند؛ سپس از کالای ایرانی خود عکس گرفته و برای مدیریت کانال یادت باشد ارسال کنند.
نفرات برتر از لحاظ کمیت آثار در اختتامیه مجازی مسابقه، در شب یلدای امسال تقدیر خواهند شد.
انتهای پیام

captcha