سپاه امسال ۷ هزار حافظ قرآن تربیت کرد
کد خبر: 3771841
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

سپاه امسال ۷ هزار حافظ قرآن تربیت کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر قرآن و عترت ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تربیت ۷ هزار حافظ قرآن در ۳۹ رده این نیرو طی امسال خبر داد.

محمد دیانت، مدیر قرآن و عترت ستاد كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از تربیت 10 هزار و 700 حافظ اجزای مختلف قرآن در این نیرو خبر داد و گفت: از اول سال جدید تاكنون 7 هزار نفر جزء جدید تربیت كردیم.
وی با بیان اینكه همچنین در سال جاری 970 نفر جزء 30 قرآن را حفظ كردند، افزود: این آمار تنها متعلق به 39 رده سپاه بوده و شامل همه رده‌ها نمی‌شود و مسلماً اگر بخواهیم آمار همه رده‌ها را استخراج كنیم مسلماً آمار بیشتر از این‌ها خواهد بود.

پیشرفت نیروهای مسلح در تربیت حافظان قرآن ‌
دیانت در ادامه در پاسخ به اینكه آیا اقدامات نیروهای مسلح برای تربیت حافظان قرآن كافی بوده است و توانسته‌اند سهم خود را ادا كنند، گفت: بحمد الهی نیروهای مسلح تاكنون سهم بسیار خوبی در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن ادا كرده‌اند و كارشان پیشرفت خوبی داشته است.
مدیر قرآن و عترت ستاد كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن ادامه داد: هنوز تا آن افقی كه مقام معظم رهبری می‌خواهد فاصله داریم.

وی اظهار کرد: تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در كشور نیاز به كار جهادی دارد و باید شب و روز در این زمینه كار كنیم تا خواسته مقام معظم رهبری محقق شود.
انتهای پیام

captcha