فراخوان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن جایزه دبی
کد خبر: 3771879
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

فراخوان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن جایزه دبی

گروه بین‌الملل ـ کمیته برگزارکننده بیست‌ و‌ سومین دوره مسابقات بین‎المللی قرآن جایزه دبی، از آغاز نام‌نویسی علاقه‌مندان اماراتی برای حضور در مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه اماراتی الاتحاد؛ بیست‌ و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی ماه رمضان سال آینده برگزار می‌شود و در همین راستا، کمیته برگزارکننده رقابت‌ها، فراخوانی برای حضور علاقه‌مندان در مرحله مقدماتی مسابقات صادر کرد.

براساس این فراخوان، علاقه‌مندان تا 12 بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند درخواست خود برای حضور در مرحله مقدماتی با هدف انتخاب نماینده امارات در مرحله نهایی این مسابقات را به کمیته برگزارکننده جایزه دبی ارائه دهند.

ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایزه دبی ضمن تقدیر از کسب رتبه‌های ممتاز حافظان اماراتی در مسابقات بین‌المللی قرآن، بر ضرورت بهره‌گیری از فن‌آوری‌های آموزشی نوین و تشویق حافظان و مربیان تأکید کرد.

وی افزود: کمیته برگزارکننده بیست و سومین دوره مسابقات قرآن جایزه دبی که ماه رمضان سال آینده برگزار می‌شود، شروطی را برای داوطلبان اماراتی قرار داده که از جمله این شروط می‌توان به دارا بودن تابعیت کشور امارات اشاره کرد.

بوملحه با بیان این که سن شرکت‌کنندگان تا 26 بهمن‌ماه نباید بیش از 25 سال باشد، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مرحله مقدماتی این مسابقات باید کل قرآن کریم را حفظ بوده و بر احکام تجوید مسلط باشند.

وی همچنین از برگزاری دوره‎ توانمندسازی به منظور حضور مقتدرانه‌تر نماینده امارات در این مسابقات که معمولا با حضور نمایندگانی از 85 کشور و اقلیت مسلمان برگزار می‌شود،  خبرداد.

یادآور می‌شود؛ بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی ماه رمضان امسال با حضور حافظان قرآن از ۱۰۴ کشور جهان برگزارشد و محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن، به نمایندگی از کشورمان در این دوره از مسابقات حضور یافت.

انتهای پیام

captcha