تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3771926
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس دفتر قرآن و عترت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز این استان را در هفته آخر آذرماه تشریح کرد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد

لطف‌الله تقی‌پور،‌ رئیس دفتر قرآن و عترت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 23 تا 30 آذرماه به نام هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس و ادارات آموزش و پرورش نام‌گذاری شده است.
وی جلسات توجیهی برای مدیران و مربیان مدارس،‌ مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز،‌ تجلیل از فرهنگیان و دانش‌آموزان فعال قرآنی،‌ شرکت همگانی دانش‌آموزان فعال در نماز جمعه و دعوت از دانش‌آموزان در مسابقات حفظ جزء 30،‌ حفظ موضوعی و طرح ملی نور(حفظ ترتیبی) را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.
رئیس دفتر قرآن و عترت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد حضور دانش‌آموزان در مساجد محله، برپایی نمایشگاه، محافل انس با قرآن، نشست‌های پرسش و پاسخ دانش‌آموزان و رفع شبهات و‌ فضاسازی سمعی و بصری مدارس را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها اعلام کرد.
تقی‌پور دیدار دانش‌آموزان قرآنی با ائمه جمعه و جماعات و پیشکسوتان قرآنی و معرفی دانش‌آموزان قرآنی در نماز جمعه و حضور اولیاء دانش‌آموزان در نماز جماعت مدارس را از دیگر برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha