منابع مالی کمیته امداد اردبیل پاسخگوی نیاز‌های مددجویان نیست
کد خبر: 3771934
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

منابع مالی کمیته امداد اردبیل پاسخگوی نیاز‌های مددجویان نیست

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: منابع مالی کمیته امداد با توجه به افزایش قیمت کالا‌ها و وضعیت اقتصادی جامعه به شکل مطلوبی پاسخگوی نیاز‌های مددجویان نخواهد بود.

کمبود منابع مالی کمیته امداد اردبیل پاسخگوی نیاز‌های مستمری‌بگیران نیستبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل صبح امروز، ۲۱ آذرماه در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضع کنونی بازار و افزایش قیمت‌ها مشکلات زیادی را برای اقشار مختلف مردم به ویژه قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پدید آورده و نیازمند ارائه راهکار‌های اساسی و افزایش حمایت‌ها هستیم.
وی گفت: مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با افزایش ۱۱ درصدی همراه شده و تامین منابع مالی مورد نیاز برای توجه به نیازمندی‌های موجود و عملیاتی کردن هر چه مطلوب برنامه‌های مختلف این مجموعه ضروری است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل اظهار کرد: در شهرستان خلخال و کوثر که از شهر‌های جنوبی استان اردبیل محسوب می‌شوند، بیش از هفت هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که اخیرا هزار و ۹۰۰ مددجو نیز به این آمار افزوده شده است.
دشتی یادآور شد: با توجه به وضع کنونی اقتصادی نیازمند حمایت مضاعف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور در حمایت از مجموعه‌هایی که در امور خیر مشارکت دارند، هستیم تا در پاسخگویی به نیازمندی‌های موجود گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.
وی افزود: افزایش بودجه سال ۹۸ یکی از مهمترین درخواست‌های مددجویان و مدیران کمیته امداد و دیگر مجموعه‌های وابسته بوده و امیدواریم با تحقق این موضوع در دستگیری از نیازمندان حقیقی و پشتیبانی از آنان موفق عمل نماییم.
انتهای پیام

captcha