اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن بسیج محلات اعلام شد
کد خبر: 3771944
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن بسیج محلات اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن بسیج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و حفظ 10 جزء آقایان و بانوان در محلات اعلام شد.

اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن بسیج محلات اعلام شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن بسیج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و حفظ 10 جزء آقایان و بانوان در محلات اعلام شد.
بر اساس این گزارش، در بخش برادران؛ در رشته قرائت تحقیق زیر ۱۶ سال؛ امیر اتابک رتبه اول و در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۶ سال؛ محمد‌مهدی اتابکی، محمد اتابک و حسن علیخانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته قرائت ترتیل محمد رجبی رتبه اول و در رشته اذان محمد‌معین عبدالحمیدی رتبه اول را از آنِ خود کرد.
در بخش خواهران؛ در رشته حفظ ۱۰ جزء؛ سمیرا یافت رتبه اول، طیبه میرزابیگی رتبه دوم و مریم رضایی رتبه سوم را کسب کردند، همچنین در رشته قرائت تحقیق؛ زهره محمد‌خانی رتبه اول و در رشته قرائت ترتیل زیر ۱۶ سال فاطمه‌سادات صدری و محدثه سلطانی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند. در رشته قرائت ترتیل بالای ۱۶ سال؛ سمیرا یافت ممتاز و رتبه اول تا سوم به ترتیب به فاطمه عبدالحمیدی، هانیه رجبی و نیره عابدینی رسید، رتبه اول حفظ و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه موسوم به «طرح صراط» نیز در مقطع بالای ۱۶ سال به وجیهه حبیبی، رتبه دوم مشترکا فاطمه آقامحسنی و محبوبه حبیبی و رتبه سوم هم به لیلا مینو رسید. همچنین در مقطع زیر ۱۶ سال «طرح صراط»، فاطمه لک‌زایی‌فرد، فاطمه بالدی و مبینا لُر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
یادآور می‌شود؛ مسابقات قرآن بسیج سه شنبه 6 آذرماه در محلات برگزار شد.
انتهای پیام

captcha