نماز جماعت در ۶۲ مدرسه اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3771946
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

نماز جماعت در ۶۲ مدرسه اسدآباد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در ۶۲ آموزشگاه دخترانه و پسرانه این استان نماز جماعت برگزار می‌شود، گفت: توجه به تجهیز مدارس و نمازخانه مدارس و زیباسازی نمازخانه‌ها نقش مؤثری در ترغیب و جذب دانش‌آموزان در بحث برگزاری اقامه نماز جماعت در مدارس دارد.

نماز جماعت در 62 مدرسه اسدآباد برگزار می‌شود

رحمان سجادی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در حال حاضر 40 روحانی در بحث اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دانش‌آموزان با اداره آموزش و پرورش این شهرستان همکاری دارند.
وی با اشاره به اینکه در 62 آموزشگاه بزرگ دخترانه و پسرانه اسدآباد نماز جماعت برگزار می‌شود، افزود: توجه به تجهیز مدارس و نمازخانه مدارس و زیباسازی نمازخانه‌ها از نقش موثری در ترغیب و جذب‌ دانش‌آموزان در بحث برگزاری اقامه نماز جماعت مدارس با حضور حداکثری دانش‌آموزان داشته است.
سجادی اظهار کرد: طی چند سال اخیر 3 هزار و 900 متر فرش سجاده‌ای برای زیباسازی نمازخانه‌های مدارس شهرستان اسدآباد با اعتباری افزون بر 800 میلیون ریال خریداری و نصب شده است.
وی با بیان اینکه توجه به نماز جماعت مدارس موجب گرایش بیشتر دانش‌آموزان به مساجد محله شده، بیان کرد: در کنار برگزاری نماز جماعت مدارس، برگزاری کلاس‌های احکام و پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان به شمار می‌رود.
سجادی گفت: تجلیل از دانش‌آموزان برتر نماز در سطح مدارس بعد از پایان نماز جماعت، برگزاری جشن تکلیف در سطح مدارس و مساجد برای دانش‌آموزان از دیگر موارد افزایش گرایش دانش‌آموزان اسدآبادی به اقامه نماز جماعت بوده است.
انتهای پیام

captcha