فعالیت‌های جهاددانشگاهی مبتنی بر رفع نیازهای کشور است
کد خبر: 3771990
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
میرزایی در بازدید از جهاددانشگاهی:

فعالیت‌های جهاددانشگاهی مبتنی بر رفع نیازهای کشور است

گروه اجتماعی ــ عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این نهاد تقدیر کرد.

فعالیت‌های جهاددانشگاهی مبتی بر رفع نیازهای کشور است
به گزارش ایکنا از ایلام، جلال میرزایی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی امروز پس از بازدید از بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی واحد استان، اظهار کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی با ورود به آموزش‌های نوین منشاء فعالیت‌های ارزنده‌ای در زمینه‌ی اشتغال‌زایی است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر نفت به اتفاق استاندار ایلام، گفت: مهندس زنگنه در این نشست بر ترویج آموزش‌های مهارتی مورد نیاز این وزارت‌خانه در استان‌ها تاکید داشت که جهاددانشگاهی از جمله‌ نهادهایی است که می‌تواند در این زمینه به بهترین وجه ایفای نقش و نیازهای استان را برطرف کند .
میرزایی با تقدیر از فعالیت‌های مبتنی بر آموزش صحیح و دانش‌بنیان، گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در زمینه‌ی گیاهان دارویی کاملا مشهود است و از بخش دولتی انتظار می‌رود در این زمینه به این نهاد کمک کنند .
وی حرکت به سمت تجاری‌سازی را نیاز استان در این زمینه عنوان کرد و گفت: امروز باید به بازارهای جهانی چشم بدوزیم و با برندسازی به این سمت حرکت کنیم که خوشبختانه جهاددانشگاهی در قالب الگوی نوین مشاغل خانگی در این زمینه به خوبی ورود کرده و مایه‌ی امیدواری است .
مهندس غلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این نشست با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی گفت: این نهاد توسعه‌ای با بهره‌گیری از جهادگران متخصص و دلسوز آماده همکاری با تمام دستگاه‌های دولتی در سرعت دادن به توسعه‌ی استان است .
وی با اشاره به اجرای موفق طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در استان ایلام گفت: در این طرح به موضوع برندسازی و شبکه‌سازی توجه ویژه‌ای شده است .
حسینی اشتغال‌زایی به کمک شبکه‌سازی را از برنامه‌های جدی جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: تکمیل زنجیره‌ی تولید عسل، گلیم، فرش و پرورش زالو از دیگر برنامه‌های جدی مورد توجه جهاددانشگاهی است .
انتهای پیام
captcha