جمع آوری بیش از سه میلیارد تومان صدقه در سمنان
کد خبر: 3772040
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
طی هشت ماهه سالجاری؛

جمع آوری بیش از سه میلیارد تومان صدقه در سمنان

گروه اجتماعی- معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان سمنان از جمع آوری بیش از سه میلیارد تومان صدقه از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: ۹۶ درصد تعهد کمیته امداد استان در پرداخت صدقه محقق شده است.

جمع آوری بیش از سه میلیارد تومان صدقه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد قوسی،معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان سمنان 21 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی هشت‌ماهه ۹۷  سه میلیارد و ۸۶ میلیون تومان صدقه با مشارکت مردم استان جمع‌آوری شده اظهار کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد هشت‌درصدی را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه طبق آمار و ارقام هر خانوار روزانه ۴۸ تومان صدقه پرداخت کرده یاداور شد: بیش از ۹۰ هزار خانوار استان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد هستند و پنج هزار و ۳۰۰صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۲۰۰صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان مستقر است.

به گفته قوسی ۱۲۴ میلیون تومان از صدقات پرداختی مردم استان سمنان در سالجاری از طریق ۳۵ مرکز نیکوکاری در استان بوده  که مردم  می‌توانند با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷* نیز صدقه دهند.

وی بابیان اینکه تعهد کمیته امداد در جمع‌آوری صدقه طی هشت‌ماهه امسال سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بود، گفت: جمع آوری بیش از سه میلیارد تومان صدقه از ابتدای سال تا کنون نشان می دهد که ۹۶ درصد تعهد کمیته امداد استان در پرداخت صدقه محقق شده است.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان سمنان صدقات الکترونیکی و انتقال وجوه در کنار سهولت در صدقه دادن را موجب کاهش هزینه‌ها برشمرد و افزود:: شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات نیز آماده دریافت صدقات مردم است.

وی اذعان کرد: این صدقات در سرفصل‌های کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، درمان، مسکن و تأمین جهیزیه هزینه می‌شود.

انتهای پیام

captcha