شوق زیارت
کد خبر: 3772075
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

شوق زیارت

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری ۳۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت با مشارکت خیران و در قالب طرح «شوق زیارت» به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

شوقی برای زیارت

محمد عرب، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های حوزه فرهنگی، اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی است.
وی با بیان اینکه این اردوها در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می‌شود، افزود: کمیته امداد با اجرای طرح «شوق زیارت» نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند را شناسایی و ساماندهی کرده و با همکاری خیران به سفرهای زیارتی اعزام می‌کند.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی هدف از برگزاری اردوهای زیارتی را تقویت بنیه اعتقادی و دینی خانوارهای تحت حمایت عنوان کرد و یادآور شد: با حمایت و همکاری خیران، از مجموع 3300 مددجوی اعزامی به اردوهای زیارتی، تعداد ۲۶۱۲ مددجو به مشهد مقدس، ۶۴۶ مددجو به عتبات عالیات و ۴۲ نفر به قم و جمکران اعزام و از برنامه‌های زیارتی و فرهنگی بهره‌مند شدند.
انتهای پیام

captcha