دستگاه‌ها به نماز اول وقت اهتمام ورزند
کد خبر: 3772101
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

دستگاه‌ها به نماز اول وقت اهتمام ورزند

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار طارم گفت: گام برداشتن در مسیر نماز توفیق الهی است و دستگاه‌ها باید نسبت به نماز اهتمام ورزند.

دستگاه‌ها به نماز اول وقت اهتمام ورزندبه گزارش ایکنا از زنجان، فریدون هاشم‌نژاد، فرماندار طارم امروز، پنجشنبه ۲۲ آذر ماه در جمع اعضای شورای اداری طارم با اشاره به وصیت‌نامه شهید علی حیدری که در نوزدهم آذرماه در شلمچه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: شهید والامقام در وصیت‌نامه خویش به اقامه نماز، رعایت عدل و حدود و ثغور نظام اسلامی تاکید داشته که این وصیت شهید حاوی پیام و تکلیف بسیار مهمی برای ماست.
وی با اشاره به یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، گفت: اتحاد و انسجام در زمان جنگ تحمیلی بدون توجه به گرایشات سیاسی در اداره امور اصل مورد قبول در جامعه بود که امروز نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: در اداره امور شهرستان تمامی گرایشات سیاسی محترم بوده و در جهت رشد و توسعه منطقه تعامل سازنده با تمامی گروه‌ها برقرار می‌شود.
وی احترام به قانون و مردم را مهم خواند و افزود: مسئولین در خدمت‌رسانی به مردم بایستی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
هاشم‌نژاد تاکید کرد: قانون گریزی و توهین به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و مسئولی که به این مهم توجه نداشته باشد بایستی از سمت خود کناره گیری کند.
فرماندار طارم در بحث از نماز هر گونه اقدام در این حوزه را توفیق الهی برشمرد و تاکید کرد: مسئولین در دستگاه‌ها نسبت به برپایی نماز اول وقت در اداره اقدام کنند.
وی همچنین گفت: دستگاه‌ها در تجهیز دفتر ستاد اقامه نماز در شهرستان جهت پاسخگویی به مراجعات این حوزه مساعدت کنند.
در ادامه جلسه نیز محمد صادقی‌پور امام جمعه شهرستان اقامه نماز، پرداخت زکات و اعتقاد به آخرت را از ویژگی‌های مومنان برشمرد و افزود: نماز عبادی جمعه سرآمد همه نمازهاست و در قرآن کریم به برپایی آن تاکید شده است.
وی با بیان اینکه نماز جمعه در شهر آببر از هفتم دی ماه سال 86 برپا شده و تاکنون ادامه دارد، افزود: هر چند جمعیت شرکت کننده در نماز جمعه مطلوب نیست ولی نسبت به جمعیتی که دارد، قابل قبول است .
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیتی که نماز جمعه دارد همه کمک کنند میزان جمعیت شرکت کننده افزایش یابد.
انتهای پیام
captcha