حرم علی‌بن حمزه(ع) میزبان دوره آموزش تخصصی مبلغان فارس می‌شود
کد خبر: 3772142
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

حرم علی‌بن حمزه(ع) میزبان دوره آموزش تخصصی مبلغان فارس می‌شود

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری دوره آموزش تخصصی مبلغان فارس با حضور 100 نفر خیر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 22 آذرماه گفت: دوره آموزش تخصصی مبلغان بومی استان فارس با حضور بیش از 100 نفر برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره در زمینه‌های مشاوره، احکام تخصصی وقف، فن بیان و خطابه آموزش‌های لازم را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد.
صفری گرایی گفت: در کلاس‌های آموزشی فوق که در روزهای 24 و 25 آذرماه در آستان مقدس امامزاده علی‌بن حمزه (ع) شیراز برگزار می‌شود، مباحث مهمی مانند سواد رسانه‌ای و شیوه تبلیغ چندرسانه‌ای که یکی از نیازهای تبلیغی روز است موردبررسی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینكه شیوه کار با کودکان و مباحث عمومی دیگری نیز در این دوره آموزشی تدریس می‌شود، گفت: اساتیدی از شهر مقدس قم و همچنین استان فارس تدریس این دوره آموزشی را بر عهده دارند.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: دوره فوق، دومین دوره آموزشی تخصصی مبلغان فارس در طی سال جاری است.
انتهای پیام

captcha