مبلغ باید نسبت به شرایط روز جامعه حساس باشد
کد خبر: 3772143
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

مبلغ باید نسبت به شرایط روز جامعه حساس باشد

گروه معارف- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مبلغان و مبلغات باید نسبت به شرایط روز جامعه و کشور خود حساس باشند و در منابر خود به برکات و دستاوردهای این انقلاب اشاره کنند.

مبلغین و مبلغات نسبت به شرایط روز جامعه و کشور حساس باشند

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 22 آذرماه در کارگاه آموزشی مبلغات سنتی که در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه بحث بازتاب اعمال از موضوعات مهم در زندگی انسان است اظهار کرد: این موضوع در آموزه‌های دینی بسیارمورد تاکید قرار گرفته است.
وی افزود: انسان طبق سنت الهی قطعاً بازتاب اعمالش را در زندگی خواهد دید اما گاهی ممکن است رسیدن این بازتاب مدت‌ها طول بکشد و حتی گاهی در نسل‌های آینده نمایان شود.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه مبلیغان و مبلغات باید نسبت به مطالبی که بیان می‌کنند حساسیت داشته باشند گفت: گفته‌های شما مبلغان و مبلغات اعمال مخاطبانتان را می‌سازد و اگر این عمل ضرری به او برساند طبق سنت الهی بازتاب این عمل به او خواهد رسید.
وی با بیان اینکه به عمل کار برآید افزود: باید گفتار و کردار مبلغان و مبلغات یکی باشد و این همان مسئله‌ای است که خداوند متعال هم بر آن تاکید دارد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: تنها گفتن شهادتین نشانه مسلمانی نیست بلکه مسلمانی باید در عمل انسان مشهود باشد.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی شرایط برای تبلیغ مبلغان و مبلغات فراهم شده است افزود: در آستانه چهل سالگی انقلاب باید قدردان این نعمت والا باشیم و در منابر خود به آن بپردازیم.
حسینی کوهستانی گفت: مبلغان و مبلغات باید نسبت به شرایط روز جامعه و کشور خود حساس باشند و در منایر خود به برکات و دستاوردهای این انقلاب اشاره کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: برخی از خدمات و پیشرفت‌های صورت گرفته در دوران چهل ساله انقلاب قابل مقایسه با دوران بیش از آن نیست.

انتهای پیام

captcha