اجرای طرح «هر شهروند یک کتاب» در سنندج
کد خبر: 3772162
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

اجرای طرح «هر شهروند یک کتاب» در سنندج

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اجرای طرح «هر شهروند یک کتاب» به همت این اداره کل و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کتابفروشی نشر فرهنگ خبر داد.

اجرای طرح «هر شهروند یک کتاب» در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، عبید رستمی، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 22 آذرماه در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: طرح «هر شهروند یک کتاب» از ۲۱ آذرماه در کتابفروشی نشر فرهنگ به مدت یک هفته در سنندج آغاز شد.
وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح افزود: همشهریان می‌توانند با حضور در کتابفروشی نشر فرهنگ و ارائه کارت ملی از تخفیف ویژه خرید کتاب بهره‌مند شوند.
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به تخفیف ویژه این طرح عنوان کرد: در اجرای طرح «هر شهروند یک کتاب»، کتاب‌ها با تخفیف ٥٠ درصدی به متقاضیان با سقف خرید یک میلیون ریال عرضه می‌شود.
رستمی از استقبال همشهریان در اولین روز اجرای این طرح خبر داد و یادآور شد: علاقه مندان تا ٢٧ آذر فرصت دارند با مراجعه به کتابفروشی نشر فرهنگ واقع در سنندج، بلوار پاسداران - ابتدای خیابان شهید تعریف از مزایایی این طرح بهره مند شوند.
انتهای پیام

captcha