یادواره شهدای منطقه ارسباران در اهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3772188
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

یادواره شهدای منطقه ارسباران در اهر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: با حضور مسئولان کشوری و استانی یادواره شهدای منطقه ارسباران چهارم دی‌ماه سال‌جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای منطقه ارسباران در اهر برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عبدالحسین ایمانی، فرمانده سپاه ناحیه اهر عصر روز پنجشنبه، 22 آذرماه در آیین اختتامیه سومین جشنواره شهر ارسباران در اهر گفت: دشمنان به یکدیگر وعده داده‌اند که نخواهیم گذاشت ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند و آن را تداوم بخشند با وحدت و همدلی تمامی اقشار دشمنان ناکام مانده و به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ارسباران گفت: روز چهارم دی‌ماه شهرستان اهر با حضور مسئولان استانی و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه امام حسین ع) خواهیم بود در دهه فجر نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پیش‌بینی‌شده که شاهد اجرای آنان خواهیم بود.

ایمانی با بیان اینکه محتوای جشنواره‌ها به چاپ خواهند رسید گفت: اشعار منتخب در جشنواره‌های اول، دوم و سوم ارسباران با حمایت معاونت فرهنگی سپاه عاشورا به‌صورت یک کتاب به چاپ می‌رسد.

فرمانده سپاه اهر با تأکید بر ضرورت برگزاری این جشنواره به‌صورت سراسری عنوان کرد: با توجه به سطح برگزاری و کیفیت بالای آثار ارسال‌شده، سومین جشنواره شعر ارسباران می‌توانست به‌راحتی و با همین هزینه صرف شده به‌صورت سراسری برگزار شود که امیدواریم از دوره‌های بعدی شاهد این امر باشیم.

انتهای پیام

captcha