جوانان و مسئولان با اتحاد دشمنان را از سر راه خود بردارند
کد خبر: 3772249
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

جوانان و مسئولان با اتحاد دشمنان را از سر راه خود بردارند

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن به هر طریقی قصد سنگ‌اندازی به درون کشور را دارد، اظهار کرد: جوانان مصمم به همراه مسئولان باید دشمنان را از سر راه خود بردارند.

گره‌های اقتصادی به کمک مردم و جوانان باز شود

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز، ۲۳ آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به هشت ربیع‌الثانی میلاد امام حسن عسکری، افزود: عبادت واقعی تنها خواندن نماز نیست، بلکه عبادت واقعی که روح تمام عبادات بوده، تفکر است.
نکونام با اشاره به روز حمل و نقل و ضرورت تجلیل از رانندگان تلاشگر، گفت: در همه جهات باید قدردان رانندگان بود زیرا این قشر از جامعه مسئولیت سنگینی را برعهده دارند.
وی بیان کرد: ۲۷ آذرماه سالروز شهادت مرحوم آیت‌الله مفتح و دو پاسدار این مرحوم است که روز وحدت حوزه و دانشگاه نیز نامگذاری شده است، مرحوم مفتح از عالمان بصیر، بیدار، به روز و تلاشگر در بیدار نگه داشتن جامعه بود که دشمن این چهره را بسیار خوب شناخت و این فرد تلاشگر را از ما گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: وحدت حوزه و دانشگاه یک امر اساسی است که بسیاری از افراد تلاش می‌کنند درهم آمیختگی میان حوزه و دانشگاه رخ ندهد، نگاه‌های غربی بر دانشگاه‌ها حاکم شود و برای دین در مجموعه دانشگاه جایی را قائل نمی‌شوند.
وی بیان کرد: بسیاری از دانشجویان تلاشگر و اساتید با بیداری در این عرصه تلاش می‌کنند با نگاه درست در جامعه حضور یابند و با علم‌، دین، رشد علمی، رشد انسانی و فضائل به دانشگاه جهت دهند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۰ ربیع‌الثانی سالروز وفات حضرت معصومه، گفت: شفاعت این بانوی بزرگوار به دلیل منزلت رفیع، موجب به بهشت رفتن افراد می‌شود.
وی تاکید کرد: روز ۲۹ آذرماه روز بسیج کارگری و شهادت شهید محمدجواد تندگونان نامگذاری شده است که با نگاه خدمت‌رسانی در عرصه خدمات نقشی تلاشگر داشتند و این شهید بزرگوار در دوران شهید رجایی وزیر نفت منصوب شدند و در جبهه‌های نبرد به اسارت درآمدند که دوران اسارت ایشان بسیار طاقت‌فرسا بود.
نکونام تاکید کرد: باید شهید تندگویان برای وزرا، الگو باشد و لازم است همه افراد از شهدای جهادگر و تلاشگر الگو بگیرند.
وی ادامه داد: بدانیم انقلاب بر پایه خون شهدا شکل گرفته است، مبادا برخی کم‌کاری کنند، به بیت‌المال تجاوز کنند، حق مردم را ضایع کنند و پشت میز بنشینند و پاسخگوی درست به مردم نباشند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی خدمت به مردم می‌خواهد که از مسئولان انتظار می‌رود به مردم خدمت کنند، اقتصاد، زندگی و مشکلات مردم با کار رفع می‌شود شعار دادن دردی را دوا نمی‌کند باید در میدان عمل ورود پیدا کرد تا گره‌های اقتصادی و معاش را به کمک مردم و جوانان تلاشگر باز کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمن به هر طریقی قصد سنگ‌اندازی به درون کشور را دارد، تصریح کرد: جوانان مصمم به همراه مسئولان باید دشمنان را از سر راه خود بردارند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: حبل‌الله امروز ولایت فقیه است چرا برخی از افراد تلاش می‌کنند میان مردم، مسئولان و این رشته نورانی جدایی اندازند.
حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه نباید فریب تفرقه‌اندازی‌ها را خورد، خاطرنشان کرد: برخی به مسئولان گوشزد می‌کنند که ارتباط با این رشته نورانی را قطع کنند که نباید به این حرف‌ها گوش داد و مراقب باشند که دین را از دست ندهند.
انتهای پیام

captcha