ایمان نیروهای مسلح مانع رسیدن دشمن به اهدافش می‌شود
کد خبر: 3772276
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

ایمان نیروهای مسلح مانع رسیدن دشمن به اهدافش می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی تأكید كرد كه میزان بالای ایمان نظامیان متدین ما مانع از رسیدن دشمن به اهداف شومش شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 23 آذرماه در جمع فرماندهان، مسئولان و كاركنان تیپ 37 زرهی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: تا زمانی كه این نظامیان با غیرت و ولایت‌مدار ما هستند و فعالیت می‌كنند ایران فقط جای ایرانی است و اگر پای اجانب و بیگانگان به این کشور باز شود، مسلماً قلم خواهد شد زیرا ما در مکتب عاشورا آموخته‌ایم که هر چه داریم، فدای اسلام است.
وی این نكته را یادآور شد كه این مملکت با خون هزاران شهید به دست ما رسیده و ما امانتدار شهیدان و جانبازانیم و راه امام، شهدا و جانبازان را ادامه خواهیم داد.
محمدحسنی با بیان اینکه میزان بالای ایمان نظامیان متدین ما مانع از رسیدن دشمن به اهداف شومش شده است؛ افزود: دشمن بیکار ننشسته و نقشه‌ها و توطئه‌های مختلفی را طراحی می‌كند و برای مقابله با این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن باید با هم باشیم و با اتحاد با این دسیسه‌ها مقابله كنیم.
در ادامه این مراسم، مهدی احمدی افشار، فرمانده تیپ 37 زرهی گفت: رزمندگان تیپ37 زرهی با شروع جنگ تحمیلی از یگان‌های پیش قدم بودند و خودشان را به منطقه جنوب غرب رساندند و از یگان‌های تأثیرگذار در این جنگ بودند.
وی ادامه داد: رزمندگان این تیپ با شرکت در عملیات‌های غرورآفرین دوران دفاع مقدس برگ زرینی را در تاریخ دفاع مقدس ثبت کردند و گواه این موضوع تقدیم بیش از 700 شهید و 800 جانباز است.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از کارکنان پایور و وظیفه شاخص در امور قرآنی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پيام

captcha