پنجمین همایش خادم القرآن «حمید رایگان» برگزار شد
کد خبر: 3772291
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

پنجمین همایش خادم القرآن «حمید رایگان» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد ــ پنجمین همایش خادم القرآن «حمید رایگان» به منظور تجلیل از حافظان برگزیده مؤسسه مجمع القران فاطمیون گراش برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مؤسسه مجمع القرآن فاطمیون گراش، پنجمین همایش خادم القران زنده یاد «حمید رایگان» به منظور تجلیل از برترین های قرآنی با حضور حجت الاسلام حسینی، رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، جعفرپور، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان، حفاظ، قاریان روز گذشته 22 آذرماه، در سالن شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.
طی این مراسم حجت الاسلام حسینی با اشاره به اثرگذاری همایش های قرآنی در سطح جامعه، اظهار کرد: قرآن بهترین عامل اتحاد و نشاط در جامعه و نورانیت نسل ها از قرآن است.
وی افزود: اگر خواهان گذر از زندگی مادی و جسمی هستیم و دنبال رهایی و تعالی روحانی باشیم، قرآن تنها راه نجات بشریت و هدایت است.
در ادامه حجت الاسلام بصیری، مسئول مؤسسه مجمع القرآن ضمن تقدیر از تلاش های فعالان قرآنی، گفت: اگر نهال قرآن در دل های نوجوانان و جوانان کاشته شود زمینه سعادت و سلامت جامعه را فراهم می کند.
حسن ختام این مراسم، تجلیل از نفرات برگزیده مسابقات قرآن، حافظان، خادمان موکب شباب المحسن در پیاده روی اربعین، سفیران و خادمان قرآنی با اهدای لوح سپاس بود.
یادآور می شود، همایش تجلیل از حافظان برگزیده مجمع القرآن هر ساله به پاس گرامیداشت خادم القرآن زنده یاد «حمیدرایگان» با این عنوان و به همت مؤسسه مجمع القرآن فاطمیون برگزار می شود.
انتهای پیام

captcha