دانشجویان و طلاب بایدهای جامعه را آسیب‌شناسی کنند
کد خبر: 3772298
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

دانشجویان و طلاب بایدهای جامعه را آسیب‌شناسی کنند

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه بجنورد گفت: دانشجویان و طلاب باید با هم در تعامل بوده و الزامات جامعه را به صورت عمقی آسیب‌شناسی کنند.

دانشجویان و طلاب بایدهای جامعه را آسیب شناسی کنند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد  امروز، 23 آذرماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: دانشجویان و طلاب باید با هم در تعامل باشند و الزامات جامعه را به صورت عمقی آسیب‌شناسی کنند و راهبرد ارائه دهند زیرا که دشمن می خواهد بین این دو جدایی بیاندازد.

وی با تاکید بر ارتباط مستمر و منظم حوزه و دانشگاه، افزود: نباید ارتباط بین حوزه و دانشگاه کمرنگ شود زیرا این خواسته دشمنان است.

وی بیان کرد: امروز این دو مرکز دینی و علمی ارتباط خوبی با هم دارند، بنابراین باید ضمن حفظ اتحاد با حضور عالمانه به علوم روز مجهز شوند.

یعقوبی با ذکر اینکه فشارهای اقتصادی و روانی هیچ تاثیری بر اراده مردم در ایستادگی مقابل دشمنان ندارد، گفت: تهدید و تحریم علامت قدرت دشمنان نیست، اما باید هیچ وقت هم از مکرو حیله دشمن غافل نشویم.

وی یادآور شد: مسئولان نظام باید با روحیه جهادی و انقلابی همواره آماده بوده و با روشنگری و امید به مردم از انجام مسائل اصلی بازنمانند.

انتهای پیام

captcha