اجرای طرح «درسنامه فهم زبان قرآن» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3772321
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

اجرای طرح «درسنامه فهم زبان قرآن» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح درسنامه فهم زبان قرآن در ۱۲ مرکز خانه نور این استان خبر داد.

اجرای طرح «درسنامه فهم زبان قرآن» در کهگیلویه و بویراحمد

علیرضا دولت‌آبادی، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این طرح ویژه مربیان و منتخبین خانه‌های نور بوده که دوره مقدماتی آن را در شهر قم گذرانده‌اند.
وی با اشاره به اینکه این طرح به مدت 6 ماه در سطح خانه‌های نور استان برگزار می‌شود، افزود: آزمون نهایی به‌صورت آنلاین در سطح کشور برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای این طرح در 12 مرکز خانه نور این استان خبر داد و بیان کرد: افرادی که بتوانند حد نصاب قبولی را کسب کنند، به آن‌ها گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.
دولت‌آبادی برگزاری همایش مهارت‌های زندگی، ویژه‌برنامه‌های انقلاب به روایت هنر و جشنواره استانی قرآنی مُدهامتان، اجرای زنده گروه سرود 600 نفره از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های اجرایی عنوان کرد.
وی در ادامه اظهارات خویش از برگزاری کنگره ملی امام صادق(ع) سال آینده در یاسوج خبر داد.
انتهای پیام

captcha