طلاب از فرصت فضای مجازی غافل نشوند
کد خبر: 3772356
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

طلاب از فرصت فضای مجازی غافل نشوند

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر ضرورت استفاده از فرصت فضای مجازی تأکید کرد و گفت: طلاب از فرصت فضای مجازی غافل نشوند و از آن بهره‌مند شوند.

طلاب از فرصت فضای مجازی غافل نشوند
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در جمع طلاب حوزه علمیه استان ایلام، گفت: با توجه به عملکرد حوزه علمیه استان، با تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی، حوزه و مدارس علمیه رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند که بسیار جای امیدواری دارد.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان وجود دارد که می توان از آنها بهره‌برداری کرد و با توجه به اینکه طلاب مستعدی داریم باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.
وی ادامه داد: ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای در سطح استان در اختیار روحانیون و طلاب هست که به طور مثال می‌توان به خوبی از ظرفیت‌های مساجد استفاده کرد.
امام جمعه ایلام بیان کرد: حکم مقام معظم رهبری نشان دهنده اعتماد ایشان به نیروهای بومی استان است، لذا باید همه روحانیون، طلاب و مردم در تحقق و اجرای فرامین معظم‌له کوشا باشیم.
کریمی تبار همچنین بر ضرورت استفاده از فرصت فضای مجازی تاکید کرد و گفت: طلاب از فرصت فضای مجازی غافل نشوند و از آن بهره‌مند شوند.
وی در ادامه با اشاره به این که که طلاب استان بسیار توانمند و با دانش هستند و می توانند در عرصه‌های مختلف جامعه نقش مهمی را ایفا کنند و تاثیرگذار باشند، اظهار کرد: طلاب انتظاراتی که از نماینده ولی‌فقیه دارند را بیان کنند و مشکلات را بگویند تا در جهت رفع آنها تلاش کنیم
انتهای پیام
captcha