وحدت و همدلی مردم و مسئولان؛ کلیدواژه حل مشکلات اقتصادی
کد خبر: 3772360
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

وحدت و همدلی مردم و مسئولان؛ کلیدواژه حل مشکلات اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل گفت: مشکلات اقتصادی کشور با وحدت و همدلی مردم و مسئولان از پیش‌رو برداشته می‌شود.

وحدت و همدلی مردم و مسئولان؛ کلیدواژه حل مشکلات اقتصادیبه گزارش ایکنا از اردبیل، ‌حسن دهقانی‌نیا، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل‌ صبح امروز، ۲۴ آذرماه‌ در نشست الگو‌های برتر مسجد‌محوری در اردبیل اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف درصدد بر هم زدن وحدت و همدلی ملت ایران هستند که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران نقشه‌های دشمنان ناامید می‌شود.
وی با اشاره به این که دشمنان سرمایه‌گذاری بالایی برای ایجاد تفرقه و برهم زدن وحدت ملت ایران کرده‌اند، بیان کرد: دشمنان همیشه درصدد هستند با نقشه‌های مختلف وحدت مردم را زیرسوال ببرند که نقشه شوم دشمنان خنثی شده است.
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: با جود این که مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و گرانی‌ها مشکلاتی را به وجود آورده و بی‌شک با وحدت و همدلی مردم و مسئولان مشکلات از پیش رو برداشته می‌شود.
دهقانی‌نیا افزود: ملت ایران همیشه ثابت کرده که در عرصه‌های سخت به موفقیت‌های بزرگی دست یافته و بی‌شک از این وضعیت اقتصادی نیز با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند دعوت می‌کنند.
وی با اشاره به این که وحدت نیاز اساسی ملت است بیان کرد: با درایت‌های مقام معظم رهبری و درایت‌های نیر‌های مسلح، امنیت کشورمان در دنیا مثال‌زدنی است.
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در پایان ‌از برگزاری الگوی برتر مسجدمحور در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه از بانیان سه مسجد اردبیل که نقش اساسی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، علمی و آموزشی داشتند تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha