مشارکت ۲۰۰ مربی در آزمون ملی علوم قرآن عراق
کد خبر: 3772362
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

مشارکت ۲۰۰ مربی در آزمون ملی علوم قرآن عراق

گروه بین‌الملل ـ آزمون کتبی دومین دوره تخصصی علوم قرآن «امام حسین(ع)» عراق با مشارکت 200 مربی قرآن زن و مرد برگزار شد.

به گزاش ایکنا به نقل از dar-alquran.org؛ دومین دوره تخصصی علوم قرآنی امام حسین(ع) ویژه استادان و مربیان زن و مرد برخی استان‌های عراق با برگزاری آزمون کتبی به کار خود پایان داد.

این دوره به‌ همت مرکز مطالعات قرآنی وابسته به دارالقرآن آستان حسینی و در سالن «خاتم‌ الانبیاء» حرم امام حسین(ع) برگزار شد.

سیدمرتضی جمال‌‌الدین، استاد دوره و مسئول مرکز مطالعات قرآنی آستان حسینی، در این باره گفت: این دوره با هدف توانمندسازی مربیان علوم قرآنی برگزار شد و برپایی آزمون کتبی پایان‌بخش این دوره بود.

وی با بیان اینکه دومین دوره تخصصی علوم قرآنی امام حسین(ع) به مدت 30 هفته در سالن خاتم الانبیاء صحن حسینی برگزار شد، گفت: 200 مربی قرآن زدن و مرد از گروه‌های سنی از چهار استان کربلا، نجف، بغداد و بابل و همچنین طلاب علوم دینی کشورهای آفریقایی مقیم کربلا در این دوره حضور داشتند.

سیدمرتضی جمال‌الدین در ادامه افزود: جشن فارغ‌التحصیلی شرکت‌کنندگان در این دوره در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد و به سه نفر برتر جوایزی اعطا می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی که به نمرات بالای 70 درصد دست یافته باشند، در دوره تخصصی بعدی با موضوع «قواعد تفسیر» حضور خواهند داشت.

مشارکت ۲۰۰ مربی در آزمون ملی علوم قرآن عراق + تصویرمشارکت ۲۰۰ مربی در آزمون ملی علوم قرآن عراق + تصویر

مشارکت ۲۰۰ مربی در آزمون ملی علوم قرآن عراق + تصویرمشارکت ۲۰۰ مربی در آزمون ملی علوم قرآن عراق + تصویر

مشارکت ۲۰۰ مربی در آزمون ملی علوم قرآن عراق + تصویر

انتهای پیام

 

 

 

captcha