مشارکت ۵۴ هزار نفری دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس در طرح حفظ قرآن
کد خبر: 3772369
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

مشارکت ۵۴ هزار نفری دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس در طرح حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش فارس از ثبت‌نام ۵۴ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان این استان در طرح حفظ جزء ۳۰ خبر داد.

محمد نظری، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در كشور گفت: اقدامات متعددی برای تحقق منویات معظم‌له در دستور كار آموزش و پرورش قرار گرفت.

تربیت حافظان قرآن در چند فاز انجام می‌شود
وی اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن در آموزش و پرورش را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود:‌ این كار در چندین فاز در وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود.
نظری با بیان اینكه در سال جاری حفظ جزء 30 در دستور كار آموزش و پرورش قرار گرفته است، افزود: در سال جاری و از آبان‌ماه تاكنون 54 هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان فارس در این طرح ثبت‌نام كرده‌اند.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش فارس یادآور شد كه متقاضیان جهت ثبت نام باید به سامانه مخصوص آن در اینترنت مراجعه كنند و ادامه داد: این آمار نیز تعداد ثبت‌نام شدگان در سامانه است.

جنبشی برای حفظ قرآن
وی اظهار كرد: این رقم، یك عدد بسیار امیدواركننده است كه این تعداد افراد در حفظ قرآن شركت كرده‌اند و در حقیقت جنبشی برای حفظ قرآن میان دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس رخ داده است.
انتهای پیام

captcha