رشد ۸۵ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی
کد خبر: 3772372
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

رشد ۸۵ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از رشد ۸۵ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۴۵ مرکز نیکوکاری در استان فعال بوده و به هشت هزار خانوار نیازمند شناسایی شده در این مراکز خدمات مورد نیاز ارائه می‌شود.

رشد 85 درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با بیان اینکه مردم استان طی هشت ماهه سال جاری بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، بیش از ۸۵ درصد رشد داشته است.
وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۴۵ مرکز نیکوکاری در آذربایجان غربی فعال بوده و به هشت هزار خانوار نیازمند شناسایی شده در این مراکز خدمات مورد نیاز ارائه می‌شود.
سهندی با اشاره به مشارکت چشمگیر خیران استان بیان کرد: در راستای کمک به نیازمندان، هم‌اکنون بیش از ۳۰ هزار نفر خیّر با مراکز نیکوکاری استان همکاری مستمر دارند و در راستای افزایش کمک به نیازمندان استان، تعداد مراکز نیکوکاری استان تا پایان سال جاری به ۷۰ مرکز افزایش می‌یابد.
وی اظهار کرد: مراکز نیکوکاری، تشکل‌های مردمی با محوریت مساجد جهت کمک‌رسانی به قشر نیازمند جامعه هستند که کمیته امداد امام خمینی(ره)، این مراکز را سازماندهی می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی تاکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مراکز نیکوکاری، در راستای رفع مشکلات معیشتی، جهیزیه، مسکن، امور فرهنگی، تحصیل و اشتغال نیازمندان هزینه می‌شود.
انتهای پیام

captcha