دشمنان را در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نا امید می‌کنیم
کد خبر: 3772390
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

دشمنان را در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نا امید می‌کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ـ جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه دشمنان را در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نا امید می‌کنیم، گفت: در دوران دفاع مقدس با همدلی و وحدت یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم و امروز نیز به این همدلی و وحدت در جامعه نیاز داریم.

دشمنان را در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی نا امید می‌کنیم

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم علیرضا الهامی، جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) امروز، ۲۴ آذرماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده منطقه هوایی شرق کشور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که تمام اقشار در مقابل دشمن که دندان تیز کرده باید مقاومت و دفاع کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند باید تمام بخش‌ها با هماهنگی و همدلی به هم افزایی برسند و اگر این هم‌افزایی نباشد فرصت‌های خود را هدر دادیم.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها اولویت بودن پدافند هوایی و خط مقدم بودن پدافند هوایی را تذکر می‌دهند، افزود: آن کسی که کیلومترها بیرون از مرز تهدیدهایی را رصد می‌کند و می‌تواند اعلام خطر داشته باشد پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران است.

الهامی اظهار کرد: این فرمایشات رهبری تکالیفی فراروی همه قرار می‌دهد و ما به عنوان سرباز و سایر مسئولان در ارگان‌ها و نهادها باید به دنبال تقویت پدافند هوایی باشند تا پدافند دفاع منسجم را در مقابل تهدیدات فراهم کند.

وی با بیان اینکه دشمنان را در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ناامید می‌کنیم، گفت: در دوران دفاع مقدس با همدلی و وحدت یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم و امروز نیز به این همدلی و وحدت در جامعه نیاز داریم.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بیان کرد: دشمنان در آن سوی مرزها آرزوی خامی را در ذهن خود می‌پروراند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند، اما آن‌ها این آرزوی خود را به گور می‌برند و امسال به کوری چشم دشمن با افتخار و عزت‌مندانه تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

الهامی اظهار کرد: وقتی پیام انسانیت و کمال و آزادی به دنیا منتقل می‌کنیم به دلیل فطرت خالص و نیت پاک ما است و جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمام مشکلات جشن چهل سالگی خود را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به دنیا می‌گوییم این همان انقلابی است که خیلی‌ها برای آن نقشه کشیدند و امروز قدرتمندانه چهل ساله شده است، افزود: وقتی غیرت مرزبانان را می‌شنویم که جان خود را در کف دست گذاشتند و عزتمندانه دفاع می کنند احساس غرور می‌کنیم.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش همرزمان خود در سایر نیروهای مسلح و بخش های مختلف کشور آنچه که بر عهده دارد به درستی انجام می دهد.

انتهای پیام

captcha