اجرای ۶ پروژه عمرانی در مدارس علمیه لرستان
کد خبر: 3772391
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

اجرای ۶ پروژه عمرانی در مدارس علمیه لرستان

گروه فرهنگی - مدیر حوزه علمیه لرستان از اجرای شش پروژه در مدارس علمیه کمالیه، رضویه و صادقیه خرم‎آباد، بقیة‌الله(عج) نورآباد، رضوی الشتر، آیت‌الله بروجردی دورود خبر داد.

اجرای 6 پروژه عمرانی در مدارس علمیه لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان شنبه، 24 آذر در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه ویژه آقایان در لرستان، گفت: در حال حاضر شش پروژه حوزوی در استان لرستان فعال و در دست اجرا است.
وی افزود: در خرم‌آباد فاز دوم مدارس کمالیه، رضویه و صادقیه، در نورآباد توسعه مدرسه بقیةالله(عج)، در الشتر مدرسه رضوی و در دورود مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی(ره) در حال اجرا و ساخت هستند و در حال حاضر این طرح‌ها پیشرفت مطلوبی دارد.
وی با بیان این‌که طلاب و مبلّغان جوان باید برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در جامعه تبیین و تشریح کنند، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان برکات انقلاب و تبیین اندیشه‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری است، لذا باید مبلّغان و طلاب از این فرصت بهره گیرند.
حجت‌الاسلام میناپور با اشاره به این‌که دشمنان اسلام و انقلاب تلاش خود را برای تضعیف روحیه انقلابی در جامعه به‌کار گرفته‌اند، گفت: طلاب و مبلّغان باید دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را در ابعاد گوناگون نظامی، هسته‌ای، فرهنگی، سیاسی، عمرانی، و ... برای مخاطبان بازگو کنند.
وی ادامه داد: مدیران و معاونان مدارس علمیه باید با اخلاص و دلسوزی همت خود را در تربیت طلاب مؤمن، مهذب و پژوهش‌گر به‌کار گیرند تا شاهد تعمیق پویایی و نشاط روزافزون حوزه‌های علمیه برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام

captcha