مبارزه درونی، بالاترین صحنه جهاد است
کد خبر: 3772392
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

مبارزه درونی، بالاترین صحنه جهاد است

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جهاد درونی بالاترین صحنه است، گفت: اگر مسائل را در درون حل کنیم پیروزی در تمام صحنه‌ها قطعی است، اما اگر پیروزی بر نفس حاصل نشود همواره شکست‌پذیر خواهیم بود.

جهاد درونی بالاترین صحنه است

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز، ۲۴ آذرماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور اظهار کرد: حیات در هر منطقه‌ای همراه با دفاع و مقاومت است.

وی با بیان اینکه انسان در حیات‌های سیاسی، اجتماعی، نظامی، فکری، عقیدتی و فرهنگی خود باید تلاش کند، گفت: عالم، عالم تضاد است لذا برای ادامه حیات باید در جبهه‌های مختلف جنگید که یکی از این جبهه‌ها، طبیعت است و نباید در مقابل کوتاه بیاییم چرا که نابود می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا امتیاز حیات خود را حفظ کنیم، افزود: اگر می‌خواهیم امتیاز حیات داشته باشیم باید دفاع و مقاومت کنیم.

وی ادامه داد: جهاد درونی بالاترین صحنه است؛ یعنی اینکه بر خود مسلط شویم و اگر مسائل را در درون حل کنیم پیروزی در تمام صحنه‌ها قطعی است اما اگر پیروزی بر نفس حاصل نشود همواره شکست‌پذیر خواهیم بود.

عبادی یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از روزی که با امام راحل بیعت کردند در مقابل استعمارگران ایستادند و در تمام جبهه‌ها سرفراز شدند و آنان خار چشم دشمن و نور چشم حضرت مهدی(عج) هستند.

انتهای پیام

captcha