اعتبارات تخصیصی جوابگوی نیازهای ایثارگران نیست
کد خبر: 3772393
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

اعتبارات تخصیصی جوابگوی نیازهای ایثارگران نیست

گروه فرهنگی ـ معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعتبارات تخصیصی این حوزه با توجه به وضعیت موجود کشور، جوابگوی نیازهای ایثارگران نیست.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از دفتر امام جمعه یزد، محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته، 23 آذرماه در دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی این حوزه با توجه به وضعیت موجود کشور، جوابگوی نیازهای ایثارگران نیست اظهار کرد: سعی کردیم که با مجموعه‌هایی که خدماتی به ایثارگران ارائه می‌کنند ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشیم.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امروزه همه شهدای مدافع حرم ایرانی و غیرایرانی را تحت پوشش بنیاد شهید قرار دادیم، افزود: رهبر معظم انقلاب نسبت به توجه ویژه به شهدا و بالاخص شهدای مدافع حرم غیرایرانی تأکیدات فراوانی داشتند و ما نیز با توجه به منویات رهبری اقدام به حمایت از این شهدا کردیم.
وی مجموع افراد تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور را سه میلیون و سیصد هزار نفر عنوان و گفت: این جمعیت یک جامعه هدف و ظرفیت بسیار خوبی محسوب می‌شود که باید از آنها به خوبی بهره برد.
پاکدل در ادامه یکی از فعالیت‌های دشمن را ایجاد نارضایتی بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند که باید به خوبی از آن محافظت کرد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امروزه بیش از 70 درصد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را در سطح کشور عملیاتی کردیم، گفت: ما حتی برای برنامه ششم و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به صورت دقیق برنامه‌ریزی کردیم.
وی با بیان اینکه سالانه با حدود 400 هزار نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار داریم اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، در سطح کشور برنامه‌های بسیار خوبی انجام گرفته که یکی از آن دیدار با خانواده‌های این عزیزان است.

انتهای پیام

captcha