ساخت ۹۱۹ مسکن مددجویی در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3772397
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

ساخت ۹۱۹ مسکن مددجویی در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۹۱۹ مسکن مددجویی تا پایان سال جاری در مناطق روستایی و محروم استان احداث می‌شود.

ساخت ۹۱۹ مسکن مددجویی در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان

مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: 919 مسکن مددجویی تا پایان سال جاری در مناطق روستایی و محروم استان احداث می‌شود.
وی با بیان اینکه این خانه‌ها با مشارکت سپاه پاسداران ساخته می‌شود، افزود: مساحت زیربنای هر واحد مسکونی 50 مترمربع است و کل هزینه‌های در نظر گرفته شده برای هر واحد، در مجموع 35 میلیون تومان است.
مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: مبلغ ۱۸ میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد، چهار میلیون تومان آورده خیران یا بستگان و اقوام مددجو، پنج میلیون تومان تسهیلات بانکی از طریق مددجو، سه میلیون تومان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و پنج میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأمین می‌شود.
وی ادامه داد: این طرح در مناطق روستایی سراسر استان سیستان و بلوچستان با اولویت خانوارهای عائله‌مند، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های ایتام در حال اجراست.
عبادی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده بنا شد نسبت به کیفیت بهتر کار، نظارت مستمر از طریق ناظران کمیته امداد و سپاه پاسداران اقدام لازم صورت گیرد تا در نتیجه سطح فنی این واحدهای مسکونی بالاتر شود.

انتهای پیام

captcha