تكریم یاد شهدا طی سه روز در دانشگاه باهنر شیراز
کد خبر: 3772401
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

تكریم یاد شهدا طی سه روز در دانشگاه باهنر شیراز

گروه اجتماعی ـ یادواره شهید ولی نوری، شهید گمنام و شهدای دانشجو طی سه روز متمادی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، برای دومین سال متوالی یادواره شهید ولی نوری، شهید گمنام و شهدای دانشجو طی 3 روز متوالی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز برگزار خواهد شد.
این برنامه‌ها از یكشنبه، 25 آذرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام حجتی از قم آغاز می‌شود كه در این روز محمد امیری از یادگاران دوران دفاع مقدس به روایتگری و بذری به مداحی خواهد پرداخت.
در روز دوم رضایی روایتگری كرده و ایزدخواستی نیز به مداحی خواهد پرداخت و روز سوم نیز سیدعباس انجوی، روایت‌گری و فیروزی مداحی خواهد كرد.
ساعت این برنامه‌های معنوی هر شب از ساعت 19:30 و مكان آن‌ها حسینیه سیدالشهدای دانشگاه فنی باهنر شیراز اعلام شده است كه ورود برای عموم آزاد است.
لازم به ذكر است كه برنامه اصلی این یادواره، در ساعت 9 صبح روز دوشنبه، 26 آذرماه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس شهید باهنر برگزار خواهد شد.
در این مراسم سردار كریم‌پور، مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه و سیدناصر حسین‌پور نویسنده كتاب «پایی كه جا ماند» سخنرانی خواهند كرد و مداح این مراسم نیز محمد یزدخواستی خواهد بود.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم نیز از جمعی از خانواده‌های شهدای دانشجو اعم از مدافعان حرم و دفاع مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام

captcha