دستگیری سرکرده‌های شبکه ابتذال فرهنگی در شیراز
کد خبر: 3772426
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
به‌همت سازمان اطلاعات سپاه فجر صورت گرفت؛

دستگیری سرکرده‌های شبکه ابتذال فرهنگی در شیراز

گروه اجتماعی ـ با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس، تعدادی از سرکرده‌های شبکه سازمان‌یافته ترویج فساد و فحشا که اقدام به برگزاری پارتی و تهیه و انتشار کلیپ از این مراسم مختلط در فضای مجازی می‌کردند، بازداشت شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه فجر، با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه فارس، شبکه سازمان‌یافته ترویج فساد و فحشا با عنوان «دی‌جی بندها» که در زمینه تولید و اجرای موسیقی مبتذل و راه‌اندازی مراسم مختلط و پارتی‌ها فعالیت می‌کردند دستگیر شدند.
این شبکه سازمان‌یافته با هدف ابتذال فرهنگی اقدام به برگزاری پارتی و مراسمات مختلط و تهیه کلیپ از آن کرده و سپس تصاویر این مجالس فحشا را در فضای مجازی به‌ویژه اینستاگرام پخش می‌کردند که در این راستا ۱۱ نفر از لیدرهای این جریان ضد فرهنگی در شیراز بازداشت شدند.
راه‌اندازی مهمانی‌های مختلط گسترده و همچنین تهیه کلیپ از این پارتی‌ها طبق قانون مصداق بارز «ترویج فساد و فحشا» و «انتشار محتوای مبتذل در فضای مجازی» به شمار می‌رود که با هماهنگی دستگاه قضایی نسبت به بازداشت این عوامل اقدام لازم به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha