دوره «تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3772440
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
در شیراز؛

دوره «تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدامیرعباس جلالی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 24 آذرماه از برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در شیراز خبر داد و گفت: خوابگاه نرجس آموزش ‌وپرورش ناحیه ۳ شیراز روزهای شنبه تا پنج‌شنبه آینده میزبان ۶۰ نفر از خواهران در این دوره آموزشی است.
وی افزود: شرکت‌کنندگان در دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، از بین ۶۰۰ نفر شرکت‌کننده در دوره مقدماتی که فایل‌های صوتی خود را برای داوری ارسال کرده‌اند و بعد از برگزاری آزمون کتبی و کسب حدنصاب نمره لازم، انتخاب‌شده‌اند.
جلالی گفت: شرکت‌کنندگان در این برنامه آموزشی بعد از گذراندن این دوره و انجام کارورزی در مراکز قرآنی، مدرک رسمی خود از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور را دریافت می‌کنند.
این مسئول قرآنی بیان كرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس علاوه بر برگزاری این برنامه، در طول سال برنامه‌های بسیاری را درزمینهٔ ارتقای دانش مربیان قرآنی برگزار می‌کند.
انتهای پیام

captcha