کارت‌های مدت‌دار مترو با مبلغ مشخص به شهروندان ارائه می‌شود
کد خبر: 3772463
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
مدیرعامل متروی تهران:

کارت‌های مدت‌دار مترو با مبلغ مشخص به شهروندان ارائه می‌شود

گروه جامعه ــ نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در حال حاضر کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص برای استفاده از مترو در نظر گرفته‌ایم و تمامی شهروندان می‌توانند این کارت‌ها را خریداری كنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت، مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: کارت‌های مدت‌دار و مبلغ‌دار ارائه می‌شود و همه اقشار جامعه می‌توانند آن را خریداری کنند.

وی افزود: سال‌های گذشته کارت‌های مدت‌دار بدون سقف ریالی ارائه می‌شد اما به دلیل سوء‌استفادهایی كه از این کارت‌ها می‌شد، کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص را در نظر گرفته‌ایم که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت http://eticket.tehran.ir/ این کارت را خریداری کنند.

وی تصریح كرد: کارت‌های مدت‌دار در سه بازده زمانی سه ماه، شش ماه و یک ساله عرضه می‌شوند و شهروندان و مسافران می‌توانند بنابر نیاز خود آنها را خریداری کنند.

یادآوری می‌شود؛ كارت‌های مدت دار سه ماهه 112 هزار و 500 تومان، شش ماهه 187 هزار و 500 تومان و یک ساله به مبلغ 337 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد که برای این رقم‌ها 25 درصد تخفیف اعمال و به اعتبار اصلی كارت اضافه می‌شود.

انتهای پیام

captcha