اعلام جزئیات نخستین جشنواره ملی «آدینه» در قزوین/ تا دی‌ماه فرصت باقیست
کد خبر: 3772542
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

اعلام جزئیات نخستین جشنواره ملی «آدینه» در قزوین/ تا دی‌ماه فرصت باقیست

گروه معارف - نخستین جشنواره ملی «آدینه» در قزوین به همت دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین و حوزه هنری استان قزوین برگزار می‌شود.

اعلام جزئیات نخستین جشنواره ملی «آدینه» در قزوین/ تا دی‌ماه فرصت باقیست

به گزارش ایکنا از قزوین، به مناسبت گرامیداشت اقامه اولین نماز جمعه در کشور نخستین جشنواره ملی «آدینه» در قزوین به همت دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین و حوزه هنری استان قزوین برگزار می‌شود.
فیلم کوتاه، پوستر، خوشنویسی، داستان، خاطره و عکس با محوریت نماز جمعه از جمله بخش‌های مختلف و متنوع این جشنواره عنوان شده است. آشنایی مردم با پایگاه فرهنگی اجتماعی نماز جمعه و تقویت آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در سطح استان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
علاقه‌مندان جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در این جشنواره تا دی‌ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت‌های اطلاع‌رسانی دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین و حوزه هنری استان قزوین اطلاعات لازم را کسب و آثار خود را به نخستین جشنواره ملی آدینه ارسال کنند.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت سوژه به ستادهای نماز جمعه در 20 شهر استان قزوین مراجعه کنند. پوستر جشنواره آدینه که در 2 مرحله استانی و کشور انجام خواهد شد، نیز در حاشیه همایش فعالان ستادهای نماز جمعه استان قزوین رونمایی شده است.
یادآور می‌شود نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه پنجم مرداد سال 1358 به امامت مرحوم آیت‌الله سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.
انتهای پیام

captcha